Efektivní řešení každodenních problémů v personalistice? Dobrá koordinace!
Pozdní příchody, neohlášené absence, nerespektování pravidel provozu, jazyková bariéra a problémy v komunikaci, špatná organizace, řešení osobních problémů pracovníků a mnoho dalších. Také vás to nebaví? Svěřte tyto starosti nám.
Jak předcházet problémům, které ohrožují plynulost provozu a výkon výroby?
Spolupracujte s partnerem, který:
- zná vaše problémy a umí je řešit,
- uvědomuje si objem a složitost vaší práce a dokáže své služby přizpůsobit vašim potřebám,
- poskytne vám komplexní řešení vašich provozně-personálních problémů postavené na dvou pilířích:
1. Zkušený a spolehlivý koordinátor
- má kladný vztah k lidem,
- nevyhýbá se odpovědnosti,
- je zodpovědný a spolehlivý,
- zajistí řešení problému dříve, než vzniknou další komplikace,
- má aktivní přístup, zájem o práci a chápe souvislosti,
- pracuje pod dozorem manažera,
- má pochopení pro potřeby klienta a je kdykoli k zastižení,
- neustále rozvíjí své komunikační dovednosti,
- dorozumí se jazykem klienta i pracovníků.
2. Špičková podpora klientů ze strany agentury založená na:
- otevřené komunikaci a přímém jednání,
- rychlém a kvalitním řešení problémů,
- osobní odpovědnosti koordinátora i vedení (koordinátor pracuje pod dohledem manažera),
- možnosti výměny koordinátora,
- efektivním managementu.
Co je základem komplexní péče o klienty a podle čeho poznáte agenturu, na kterou se můžete spolehnout?
1. Jedná s vámi přímo a otevřeně už během domlouvání spolupráce.
Jak to děláme v Lidexu:
- Nabízíme reálná řešení.
- K problémům se stavíme čelem.
2. Je transparentní ohledně osoby koordinátora a provozu zakázky.
Jak to děláme v Lidexu:
- Koordinátory pečlivě vybíráme.
- Zaměstnáváme pouze zodpovědné, aktivní a spolehlivé pracovníky.
- Máme nastavený motivační program (vč. teambuildingů).
- Koordinátory pravidelně školíme.
- Dodržujeme koordinační standardy – naši koordinátoři mají vymezené dostatečné množství času na každou jednotlivou zakázku (podle objemu zakázky).
- Máme propracovaný systém managementu a koordinace.
3. Má jasně nastavená pravidla odpovědnosti v rámci agentury.
Jak to děláme v Lidexu:
- Základem řešení problémů je týmová spolupráce. Jedná s vámi především koordinátor, který však úzce spolupracuje s provozním a obchodním managementem Lidexu.
- Odpovědnost tedy nespočívá pouze na koordinátorovi, za jeho práci se vám zodpovídá vedení společnosti.
- Manažer kontroluje práci koordinátora a získává zpětnou vazbu přímo od klientů i od pracovníků.
- V případě nespokojenosti s koordinátorem nabízíme jeho rychlou výměnu.
4. Má vyřešenu zastupitelnost.
Jak to děláme v Lidexu:
- Na zakázce nepracuje pouze koordinátor, ale celý tým (náhradní koordinátor, manažer, obchodní oddělení, HR oddělení).
5. Její klienti jsou spokojeni.
Jak to děláme v Lidexu:
- Za deset let v oboru jsme se podíleli na stovkách zakázek a do provozů dodali tisíce pracovníků.
6. Má zkušenost v oboru, znalost problematiky a schopnost zodpovědět otázky předem.
Jak v Lidexu řešíme konkrétní problémy
Problém: V pozdních večerních hodinách zaměstnanec oznámí, že je nemocný.
Řešení: Náš koordinátor ihned informuje všechny strany (mistry, vedení apod.). Pokud je to možné, zajistí náhradního pracovníka z druhé směny a nemocnému zaměstnanci zařídí doprovod k lékaři.
Problém: Pracovníkovi ujede autobus a nestíhá včas dorazit do práce.
Řešení: Náš koordinátor ihned informuje všechny strany (mistry, vedení apod.) o zpožděném příjezdu a zajistí pracovníkovi náhradní dopravu (taxi).
Problém: Dojde k pracovnímu úrazu.
Řešení: Náš koordinátor ihned zajistí doprovod k lékaři, informuje všechny strany (mistry, vedení apod.) a pomůže s následným řešením a tlumočením. Po dobu pracovní neschopnosti zajistí náhradu pracovníka.
Problém: Zaměstnanci byl na ubytovně přidělen nevhodný spolubydlící (hluk, alkohol).
Řešení: Náš koordinátor zajistí nápravu situace (např. jiný pokoj nebo jiné ubytovací zařízení). Osobní problémy pracovníků nemusíte vůbec řešit.
Problém: Pracovník nepodává odpovídající výkony.
Řešení: Při nástupu a zaškolování je vždy přítomný koordinátor, který tlumočí a vysvětluje veškeré postupy. Pokud se výkony pracovníka nezlepšují požadovaným způsobem, koordinátor se mu dále věnuje a kontroluje jeho práci. Jestliže se problém nevyřeší, zajistíme nového pracovníka.
Nebo se nás zeptejte e-mailem maslo@lidex.cz, telefonicky +420 774 490 009 či si s námi rovnou sjednejte schůzku.