Jak je to aktuálně s Ukrajinci na našem pracovním trhu? Mějte přehled a získejte zpravodaj.

Efektivní řešení každodenních problémů v personalistice? Dobrá koordinace!

Pozdní příchody, neohlášené absence, nerespektování pravidel provozu, jazyková bariéra a problémy v komunikaci, špatná organizace, řešení osobních problémů pracovníků a mnoho dalších. Také vás to nebaví? Svěřte tyto starosti nám a my se postaráme o dobrou koordinaci. 

Základní pilíře komplexního řešení provozně-personálních problémů 

Zkušený a spolehlivý koordinátor, který:

  • má kladný vztah k lidem,
  • nevyhýbá se odpovědnosti, 
  • je zodpovědný a spolehlivý, 
  • zajistí řešení problému dříve,  než vzniknou další komplikace,  
  • má aktivní přístup, zájem o práci  a chápe souvislosti,
  • pracuje pod dozorem manažera,
  • má pochopení pro potřeby klienta a je kdykoli k zastižení,
  • neustále rozvíjí své komunikační dovednosti,
  • dorozumí se jazykem klienta  i pracovníků. 

Špičková podpora klientů ze strany agentury založená na:

  • otevřené komunikaci a přímém jednání,
  • rychlém a kvalitním řešení problémů,
  • osobní odpovědnosti koordinátora i vedení,
  • možnosti výměny koordinátora,
  • efektivním managementu. 

 

Jak v Lidexu zajišťujeme dobrou koordinaci?

  • Jednáme přímo a otevřeně už během domlouvání spolupráce.
  • Jsme transparentní ohledně osoby koordinátora.
  • Nastavujeme jasně pravidla odpovědnosti v rámci agentury
  • Máme vyřešenou zastupitelnost.
  • Zjišťujeme spokojenost klientů.
  • Využíváme zkušeností v oboru, znalosti problematiky a schopnosti zodpovědět otázky předem.

 

“Špatná koordinace znamená chaos, časové prodlevy a tím i zbytečné vyhazování peněz. Proto je důležité nastavit od začátku dobrou koordinaci. Snažím se vždy získat maximum informací o zakázce. Do každé firmy jezdím osobně. Následně  jsem neustále ve spojení s provozním manažerem, abychom případné nesrovnalosti mohli řešit dříve, než přerostou v problém.”  

MICHAL KONOPELKO (manažer koordinátorů)

Jak v Lidexu řešíme konkrétní problémy

PROBLÉM:  V pozdních večerních hodinách zaměstnanec oznámí, že je nemocný. 

ŘEŠENÍ: Náš koordinátor ihned informuje všechny strany (mistry, vedení apod.). Pokud je  to možné, zajistí náhradního pracovníka z druhé směny a nemocnému zaměstnanci zařídí doprovod k lékaři.

  

PROBLÉM: Pracovníkovi ujede autobus a nestíhá včas dorazit do práce. 

ŘEŠENÍ: Náš koordinátor ihned informuje všechny strany (mistry, vedení apod.) o zpožděném příjezdu a zajistí pracovníkovi náhradní dopravu.

  

PROBLÉM: Dojde k pracovnímu úrazu.  

ŘEŠENÍ: Náš koordinátor ihned zajistí doprovod k lékaři, informuje všechny strany (mistry,  vedení apod.) a pomůže s následným řešením a tlumočením. Po dobu neschopnosti zajistí náhradu pracovníka.  

 

PROBLÉM: Zaměstnanci byl na ubytovně přidělen nevhodný spolubydlící (hluk, alkohol). ŘEŠENÍ: Náš koordinátor zajistí nápravu situace (např. jiný pokoj nebo jiné ubytovací zařízení). Osobní problémy pracovníků nemusíte vůbec řešit.

  

PROBLÉM: Pracovník nepodává odpovídající výkony. 

ŘEŠENÍ: Při nástupu a zaškolování je vždy přítomný koordinátor, který tlumočí a vysvětluje  veškeré postupy. Pokud se výkony pracovníka nezlepšují požadovaným způsobem, koordinátor se mu dále věnuje a kontroluje jeho práci. Jestliže se problém  nevyřeší, zajistíme nového pracovníka. 

Rádi s vámi osobně projednáme možnosti řešení dobré koordinace šité na míru právě vám. Kontaktujte nás.

Štítky