Efektivní řešení každodenních problémů v personalistice? Dobrá koordinace!
Pozdní příchody, neohlášené absence, nerespektování pravidel provozu, jazyková bariéra a problémy v komunikaci, špatná organizace, řešení osobních problémů pracovníků a mnoho dalších. Také vás to nebaví? Svěřte tyto starosti nám a my se postaráme o dobrou koordinaci.
Základní pilíře komplexního řešení provozně-personálních problémů
Zkušený a spolehlivý koordinátor, který:
- má kladný vztah k lidem,
- nevyhýbá se odpovědnosti,
- je zodpovědný a spolehlivý,
- zajistí řešení problému dříve, než vzniknou další komplikace,
- má aktivní přístup, zájem o práci a chápe souvislosti,
- pracuje pod dozorem manažera,
- má pochopení pro potřeby klienta a je kdykoli k zastižení,
- neustále rozvíjí své komunikační dovednosti,
- dorozumí se jazykem klienta i pracovníků.
Špičková podpora klientů ze strany agentury založená na:
- otevřené komunikaci a přímém jednání,
- rychlém a kvalitním řešení problémů,
- osobní odpovědnosti koordinátora i vedení,
- možnosti výměny koordinátora,
- efektivním managementu.
Jak v Lidexu zajišťujeme dobrou koordinaci?
- Jednáme přímo a otevřeně už během domlouvání spolupráce.
- Jsme transparentní ohledně osoby koordinátora.
- Nastavujeme jasně pravidla odpovědnosti v rámci agentury
- Máme vyřešenou zastupitelnost.
- Zjišťujeme spokojenost klientů.
- Využíváme zkušeností v oboru, znalosti problematiky a schopnosti zodpovědět otázky předem.
“Špatná koordinace znamená chaos, časové prodlevy a tím i zbytečné vyhazování peněz. Proto je důležité nastavit od začátku dobrou koordinaci. Snažím se vždy získat maximum informací o zakázce. Do každé firmy jezdím osobně. Následně jsem neustále ve spojení s provozním manažerem, abychom případné nesrovnalosti mohli řešit dříve, než přerostou v problém.”
MICHAL KONOPELKO (manažer koordinátorů)
Jak v Lidexu řešíme konkrétní problémy
PROBLÉM: V pozdních večerních hodinách zaměstnanec oznámí, že je nemocný.
ŘEŠENÍ: Náš koordinátor ihned informuje všechny strany (mistry, vedení apod.). Pokud je to možné, zajistí náhradního pracovníka z druhé směny a nemocnému zaměstnanci zařídí doprovod k lékaři.
PROBLÉM: Pracovníkovi ujede autobus a nestíhá včas dorazit do práce.
ŘEŠENÍ: Náš koordinátor ihned informuje všechny strany (mistry, vedení apod.) o zpožděném příjezdu a zajistí pracovníkovi náhradní dopravu.
PROBLÉM: Dojde k pracovnímu úrazu.
ŘEŠENÍ: Náš koordinátor ihned zajistí doprovod k lékaři, informuje všechny strany (mistry, vedení apod.) a pomůže s následným řešením a tlumočením. Po dobu neschopnosti zajistí náhradu pracovníka.
PROBLÉM: Zaměstnanci byl na ubytovně přidělen nevhodný spolubydlící (hluk, alkohol). ŘEŠENÍ: Náš koordinátor zajistí nápravu situace (např. jiný pokoj nebo jiné ubytovací zařízení). Osobní problémy pracovníků nemusíte vůbec řešit.
PROBLÉM: Pracovník nepodává odpovídající výkony.
ŘEŠENÍ: Při nástupu a zaškolování je vždy přítomný koordinátor, který tlumočí a vysvětluje veškeré postupy. Pokud se výkony pracovníka nezlepšují požadovaným způsobem, koordinátor se mu dále věnuje a kontroluje jeho práci. Jestliže se problém nevyřeší, zajistíme nového pracovníka.
Rádi s vámi osobně projednáme možnosti řešení dobré koordinace šité na míru právě vám. Kontaktujte nás.